حمله وحشتناک گراز به پلنگ
متفرقه

حمله وحشتناک گراز به پلنگ / ویدیو کلیپ حیوانات، حیات وحش

حمله وحشتناک گرازهای وحشی به پلنگ و کشتن وحشیانه را در دیلی تک تماشا نمایید.

به نظر میاید این پلنگ توسط یک ماشین مورد اصابت قرار گرفته باشد. یک شاهد عینی گفت، من در این محل زندگی می‌کنم و این اتفاق در مسیر Kodaikanal رخ داده است. یک وسیله نقلیه با سرعت بالا به پلنگی که قصد شکار گرازها را داشت برخورد کرد و گرازها از این حادثه سو استفاده کردند و پلنگ مجروح را که در شرف مرگ بود اذیت کردند. کاربر دیگری درمورد این حادثه گفت، قبل از ظاهر شدن گرازهای وحشی، پلنگ با خودروی تندرو برخورد کرد. این اتفاق در 5 می 2022 در نزدیکی جاده Kodaikanal در تامیل هندوستان رخ داد.

در جایی در حیات وحش بی‌رحم هند، خانه ببرها، فیل‌ها و مارهای کبری، سه گراز وحشی به پلنگ حمله کردند که هر کدام ضربات مهلکی به گردن، بدن و بازوها وارد کردند. پلنگ‌ها، گربه‌های بزرگ شیک و قدرتمند، به دلیل سازگاری و قدرت شکار پنهانی خود مشهور هستند. آنها به‌طور یکپارچه در سایه‌های رنگارنگ زیستگاه‌های جنگلی خود ترکیب می‌شوند. این شکارچیان انفرادی می‌توانند شکار را از پوشش شاخ و برگ‌های انبوه کمین کنند یا تعقیب‌های رعد و برق سریع را در فواصل کوتاه انجام دهند.

یکی از بارزترین ویژگی‌های پلنگ، چابکی و توانایی‌های فوق‌العاده بالا رفتن است. بر خلاف بسیاری از گربه‌های بزرگ دیگر، پلنگ‌ها درخت‌نوردان ماهری هستند و اغلب شکارهای خود را روی شاخه‌ها بالا می‌برند تا از لاشخورها یا شکارچیان رقیب محافظت کنند. این مهارت درختکاری نه تنها دامنه شکار آنها را گسترش می‌دهد، بلکه به آنها اجازه می‌دهد تا از رویارویی با شکارچیان بزرگتر مانند شیر یا کفتار اجتناب کنند.

پلنگ‌ها علیرغم ماهیت انفرادی خود، تمایلی به تقسیم قلمرو با افراد دیگر ندارند و اغلب تا زمانی که فاصله‌ای محترمانه را حفظ می‌کنند، حضور رقبا را تحمل می‌کنند. پلنگ‌های نر، سرزمین‌های گسترده‌ای را ایجاد می‌کنند و از آن دفاع می‌کنند که محدوده‌های خانگی چند ماده را در بر می‌گیرد و از عرضه ثابت طعمه و جفت‌های بالقوه اطمینان می‌دهد.

نظرات
  1. سانیا
    0
    0

    آقا این گرازا چرا اینقدر مخوفن 😭😐
    شب خوابم نمیاد به خدا

    0
    0

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *