ثبت اسم و بیوگرافی در گوگل
متفرقه

ثبت اسم و بیوگرافی در گوگل

برای افرادی که در تلاش برای ثبت اسم و یا ثبت بیوگرافی در گوگل یا جلب ترافیک طبیعی هستند، گوگل قدرتمندترین ابزار است. این به این معناست که گوگل وب را اسکن می‌کند و صفحاتی را که برای کاربران خود در هر موضوعی مفید و مرتبط‌تر هستند، تعیین می‌کند. ما به نتایج گوگل اعتماد نمی‌کنیم تنها، بلکه بر اساس آن عمل می‌کنیم.

با این قدرت و تاثیر بزرگی که گوگل دارد، انتظار داشتن اینکه کسب‌وکار کوچک شما در صفحه اول گوگل قرار گیرد، ممکن است غیر واقعی به نظر برسد. با این حال، این همین قدرتی است که گوگل دارد که امکان پذیرتر از همیشه می‌کند که کسب‌وکارهای کوچک و محلی در نتایج جستجو به مرتبه بالاتری قرار گیرند.

ثبت اسم در گوگل

کسب و کار شما در گوگل

در این پست، من قصد دارم چند اقدام ملموس را که می‌توانید برای کمک به رساندن کسب‌وکار خود به صفحه اول گوگل انجام دهید، با استفاده از راهکار رایگان، یعنی بهینه‌سازی وب‌سایت پوشش دهم. ابتدا به اهمیت صفحه اول گوگل می‌پردازم و سپس به تاکتیک‌ها می‌پردازم.

واضح است که رسیدن به صفحه اول گوگل هدفی ارزشمند برای هر کسب‌وکار است، اما بیایید ابتدا به مزایا ویژه آن بپردازیم. این کمک می‌کند تا در استراتژی کسب‌وکار خود اولویت‌بندی صحیحی داشته باشید.

ثبت بیوگرافی در گوگل

چرا صفحه اول گوگل اهمیت دارد

نتایج جستجوی گوگل به شکل‌های متنوع‌تری ارائه می‌شوند؛ از پنل‌های دانش، جعبه‌های پاسخ، پرسش‌های مرتبط گسترش‌پذیر، نتایج محلی، و موارد دیگر. با این همه روش برای برجسته شدن، تلاش برای رتبه‌بندی بالا ارزش بسیاری دارد، به خصوص در نظر گرفته شود که ترافیک و نرخ کلیک‌بری به طور قابل توجهی کاهش می‌یابند در صورتی که در نتایج جستجو به سمت پایین حرکت کنید. رسیدن به صفحه اول به معنای نرخ کلیک بسیار بالاتری است
این یک واقعیت شناخته شده است که صفحه اول گوگل اکثر ترافیک را به خود می‌جلب، اما آیا می‌دانستید که تفاوت‌های قابل توجهی در نرخ کلیک بین نتایج بالا و پایین وجود دارد؟

دریافت جایگاه برتر

کسب جایگاه برتر در گوگل می‌تواند به نمایش در جعبه‌های پاسخ منتخب منجر شود، که نه‌تنها برای کسب‌وکار شما نمایش فوری فراهم می‌کند بلکه اعتبار شما را نیز افزایش می‌دهد. مطالعه‌های دیگر نشان می‌دهد که نتیجه برتر در گوگل بیش از 30 درصد از ترافیک جستجو را جلب می‌کند. هر چه نزدیک‌تر به بالا بتوانید وب‌سایت خود را در گوگل قرار دهید، حضور شما در جستجو و اعتبار برند شما بهبود می‌یابد.

مزایای کار

مزایای صفحه اول گوگل

مهم است که اهداف مختلفی که رتبه برتر در گوگل به کسب‌وکار شما می‌تواند در دستیابی به آنها کمک کند، را درک کنید.

1. افزایش دیده شدن

بیایید فرض کنیم که شما یک مکان فیزیکی دارید. اگر گزینه‌ای بین قرار دادن کسب‌وکار خود در جاده‌ی اصلی شهر یا یک کوچه ساکت داشته باشید، بدون شک، جاده‌ی اصلی را انتخاب خواهید کرد.
با 160 میلیارد جستجو در ماه، رسیدن به صفحه اول گوگل مانند این است که کسب‌وکار شما را در پرترافیک‌ترین جاده شهری قرار داده‌اید. هر چه بیشتر افراد وب‌سایت شما را ببینند، شناخت برند شما بیشتر می‌شود. هر چه مصرف‌کنندگان به برند شما آشناتر باشند، آماده‌تر به فعالیت‌های تبدیل شوند.

2. افزایش اشتیاق

بیش از 80 درصد از خریداران قبل از خرید تحقیقات آنلاین انجام می‌دهند و گوگل منبع اصلی برای این کار است. با وجود جعبه‌های پاسخ، بخش افراد همچنین می‌پرسند و نتایج محلی که اطلاعات تماس، نقشه‌ها، بررسی‌ها، امتیازها و توصیف‌ها را نشان می‌دهد، صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل به تنهایی به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا در مورد کسب‌وکار شما مطالعه کنند، مقایسه کنند و با آن در تعامل باشند، حتی قبل از کلیک بر نتیجه شما.

3. جلب ترافیک وب‌سایت

جعبه‌های پاسخ و بخش‌های افراد همچنین می‌پرسند تنها می‌توانند حجم محدودی از اطلاعات را ارائه دهند. در حالی که برخی اوقات صفحه نتایج موتور جستجو تمام اطلاعاتی را که یک فرد نیاز دارد، ممکن است فراهم کند، هنوز هم تعدادی از جستجوها وجود دارد که افراد نهایتا به وب‌سایت شما کلیک خواهند کرد. فراموش نکنید که معمولا تا زمانی که یک فرد به مشتری تبدیل شود، باید چند بار با یک کسب‌وکار در تعامل باشد، بنابراین تعاملات با وب‌سایت شما اهمیت دارند.

نه تنها رسیدن به صفحه اول گوگل به طور چشم‌گیری ترافیک وب‌سایت شما را افزایش می‌دهد، بلکه عدم حضور در صفحه اول گوگل دارای معایب بزرگی است.

4. افزایش اعتبار شما در صنعت

رسیدن به صفحه اول گوگل نیازمند ایجاد مستمر محتوای با کیفیت بالا است که گوگل به عنوان مطابق نیازهای جستجوی خود تشخیص دهد. این زمان می‌برد، اما ترافیک افزایش یافته و اعتماد به نتیجه‌آن، سرمایه‌گذاری ارزشمندی خواهد بود.

علاوه بر این، نوشتن به طور مداوم در مورد صنعت و کسب‌وکار شما شما را ملزم به هماهنگ ماندن با تمایلات مخاطبین هدف و آخرین به‌روزرسانی‌های صنعت می‌کند. حضور در صفحه اول گوگل اهمیت دارد چرا که توسعه و حفظ دانش‌نامه قوی‌ای را فراهم می‌کند که بر اساس آن کسب‌وکار شما می‌تواند به طور قاطع ایستایی داشته باشد.

5. جلب اعتماد

الگوریتم گوگل به طور طراحی شده‌است تا محتواهای هرزنامه‌ای، مشکوک و کیفیت پایین را تشخیص دهد. اگر به طور مداوم در صفحه اول گوگل حاضر باشید، این به معنای آن است که گوگل شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد اطلاعات تشخیص می‌دهد، و مصرف‌کنندگان به کسب‌وکارهایی اعتماد می‌کنند که گوگل به آن‌ها اعتماد دارد.

6. تسریع در چرخه فروش

امروزه مصرف‌کنندگان انتخاب‌های زیادی دارند، و همچنین دسترسی به تمام اطلاعات و ابزارهای مورد نیاز برای کشف، بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد یک کسب‌وکار را دارند. از کجا برای شروع تحقیق‌هایشان استفاده می‌کنند؟ گوگل! رسیدن به صفحه اول گوگل به شما کمک می‌کند تا سرنخ‌های ابتدایی جلب کنید و چرخه فروش خود را راه‌اندازی کنید.

ثبت اسم

اطلاعات بیشتر

چندین روش مختلف برای رسیدن به صفحه اول گوگل به صورت رایگان وجود دارد. این هدف نه تنها برای کارآفرینان کوچک، بلکه همچنین بسیار قابل اجرا است. گوگل تمرکز خود را بر روی کیفیت قرار داده است و بنابراین داشتن یک شرکت بزرگ یا بودجه بزرگ نمی‌تواند به معنای رتبه اول باشد. چندین عامل در پشت الگوریتم گوگل وجود دارد و باتوجه به اینکه صفحه نتایج گوگل شامل اجزا مختلفی است، انواع مختلف رسانه می‌توانند به وضعیت صفحه اول برسند. این اشیاء عبارتند از:

• پست‌ها و صفحات وبلاگ
• حساب کسب‌وکار گوگل مای بیزینس شما
بهینه‌سازی لیست کسب‌وکار گوگل مای بیزینس شما مطمئن می‌شود که کسب‌وکار شما و امتیازهای آن برای جستجوهای محلی نمایش داده می‌شود.

• قطعاتی از محتوای وب‌سایت شما

• صفحات نمایان شما

حالا به دو رسانه رایگانی که می‌توانید از آنها برای رسیدن به صفحه اول بپردازید بازگردیم.

چگونه از وب‌سایت خود برای رسیدن به صفحه اول گوگل استفاده کنید
تمرین تطابق وب‌سایت خود با عوامل رتبه‌بندی موتور جستجو، بهینه‌سازی موتور جستجو نام دارد. شما نه لزوما باید وب‌سایت خود را به صورت کامل بهینه‌سازی موتور جستجو کنید، بلکه هر صفحه فردی را در وب‌سایت خود بهینه‌سازی می‌کنید. در ادامه نحوه انجام این کار آمده است:

چگونه به صفحه اول گوگل برسیم

رسیدن به بالای گوگل یا حتی بهبود رتبه شما، حتی برای کسب‌وکارهای کوچک، قابل انجام است. این نیاز به کار و زمان دارد، اما یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای کسب‌وکار خود انجام دهید. با دانستن اینکه کجا و چگونه تغییراتی ایجاد کنید، می‌توانید به کسب‌وکار خود دید پیدا کنید که لایق آن است.

گوگل به تازگی با معرفی کارت افرادی (People card)، یک ابتکار جدید برای تشویق کاربران به ایجاد، اشتراک‌گذاری و نظر دادن آنلاین، به عمل آورده است. این مورد جدید ابتدا به طور انحصاری و محدود در هند عرضه شده است. اما گزارش‌هایی از کاربران نشان می‌دهد که مشکل افزودن من به جستجو توسط بسیاری از کاربران گزارش شده است.

ابتدا به یک حساب گوگل شخصی، یک مرورگر موبایل یا برنامه جستجوی گوگل نیاز دارید. همچنین باید فعال بودن فعالیت وب و برنامه‌ها را تأیید کنید. اگر برنامه گوگل درست کار نمی‌کند، مرورگر کروم را باز کنید و عبارت من را به جستجو اضافه کن را وارد کنید.

اگر همچنان مشکل ایجاد کارت افرادی را حل نکرد، تا زمانی که حافظه نهان و داده‌ها را برای مرورگر کروم و برنامه گوگل پاک نکرده‌اید، دوباره تلاش کنید.

ویژگی افزودن من به جستجو در گوگل چیست؟

آیا تا به حال سوال کرده‌اید که چگونه برخی از افراد قادر به داشتن یک پروفایل شخصی سفارشی هستند که زمانی که نام آن‌ها را در گوگل جستجو می‌کنید، نمایش داده می‌شود؟ این قدرت از ابزار افزودن من به جستجو گوگل است. ما بیشتر در مورد جزئیات و کاربردهای این ویژگی را بررسی می‌کنیم. به طور خلاصه، ویژگی افزودن من به جستجو گوگل به کاربران امکان می‌دهد تا یک پروفایل شخصی ایجاد کنند که در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود.

این پروفایل شامل نام شخص، تصویر پروفایل، عنوان شغلی، مکان و حتی ارتباطات با وب‌سایت، وبلاگ یا سایر پروفایل‌های آنلاین، همراه با دیگر اطلاعات مرتبط است. این مانند کارت کسب‌وکار اینترنتی شخصی شماست.

چگونه مشکل را حل کنیم؟

گوگل به تازگی کارت افرادی را معرفی کرده تا کاربران را ترغیب به ترک نظرات، ارائه پیشنهادات، ایجاد چیزها و نمایش حضور آنلاین خود کند. این مورد جدید تنها برای یک دوره محدود زمانی در هند قابل دسترسی خواهد بود. تعداد زیادی کاربر به ما مشکل افزودن من به جستجو را گزارش کرده‌اند. برای ایجاد کارت افرادی، نیاز به یک حساب گوگل شخصی و یک مرورگر موبایل یا برنامه جستجوی گوگل دارید. همچنین باید گزینه فعالیت وب و برنامه‌ها فعال شده باشد.

مزایای ثبت اسم در گوگل

1. افزایش قابلیت مشاهده آنلاین

شما می‌توانید یک پروفایل عمومی گوگل ایجاد کنید که هنگام جستجو برای نام شما، نمایش داده می‌شود. این اقدام می‌تواند قابلیت مشاهده آنلاین شما را افزایش دهد و برای مردمان آسان‌تر شود تا شما را با جستجو ساده پیدا کنند.

2. بهبود نتایج جستجو

با بودن در گوگل خود، مطمئن می‌شوید که کاربران به اطلاعات مرتبط در مورد شما دسترسی داشته باشند و کیفیت نتایج جستجو مرتبط با نام شما را بهبود بخشید. این اقدام به کاربران اجازه می‌دهد یک شخصیت آنلاین گوگل ایجاد کنند و قابلیت دیده شدن در موتور جستجو را بهبود بخشند.

3. حضور آنلاین قوی

با اضافه کردن خود به جستجو، شما می‌توانید به سرعت یک حضور آنلاین قوی ایجاد کرده و نمایش برند، شرکت یا شغل خود را در نتایج جستجو افزایش دهید. برای آزادی‌بخشان، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینانی که سعی در تعیین هویت خود دارند، این موضوع بسیار مفید است.

4. تقویت برند شما

با تبلیغ صفحات رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت خود، شما می‌توانید تعداد راه‌های مختلفی را افزایش دهید تا مردم بیشتری در مورد شما، ارتباطات شما و علاقه‌هایتان بیاموزند.

5. اتصال آسان و سریع

اطلاعات تماس به‌روز خود را به کاربران ارائه دهید، از جمله شماره تلفن و آدرس ایمیل، تا آنها بتوانند به شما یا شرکتتان به سرعت تماس بگیرند.

بسیاری از ما اغلب نام خود را در جستجوی گوگل می‌کنیم. این کار به نام جستجو برای خودتان شناخته می‌شود. اما چیزی ناامیدکننده‌تر از پیدا کردن افراد دیگر یا نتایج غیرمرتبط هنگام جستجوی نام خود نیست.

اگر می‌خواهید نام و اطلاعات خود را در نتایج گوگل داشته باشید، راه‌های مختلفی برای ثبت اسم در گوگل وجود دارد. سوال این است که چرا کسی می‌خواهد نام خود را در گوگل داشته باشد؟ خب، به منظور اینکه هنگامی که کسی برای نام شما جستجو می‌کند، شخص درست را پیدا کند و به جای اطلاعات نادرستی که ممکن است به تمامیت وی آسیب برساند.

منابع:

azinblog
wikipedia
reputationdefender
azinblog

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *