سوزوکی کیزاشی
متفرقه

بررسی سوزوکی کیزاشی: مشخصات فنی و قیمت

با ما در دیلی تک همراه باشید تا خودرو سوزوکی کیزاشی را با هم بررسی نماییم. اکثر اوقات، کیزاشی یک سدان جذاب و جالب است که در بین خودروهای کوچک و متوسط قرار دارد. این اتومبیل از لحاظ سرعت عالی نیست، اما یک خودروی قابل اعتماد با کیفیت ساخت بالا است. این خودرو دارای سیستم چهار چرخ متحرک می‌باشد اما وزن بیشتری را اضافه می‌کند، در حالی که گیربکس CVT اختیاری در مقایسه با گیربکس دستی استاندارد خودرو، کیفیت رانندگی را کاهش می‌دهد.

سوزوکی کیزاشی 2013
سوزوکی کیزاشی سال 2013 خودروی بسیار خوبی است که هرگز فرصت مناسبی نداشت. این سدان کوچک‌تر از مدل‌های میانی و کم‌جا نیست و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را در ارتباط با خود دارد که برای بسیاری از خریداران باید جذاب باشد. رانندگی با آن لذت‌بخش است، ترمزها فوق‌العاده هستند و سیستم دیسک فرمان به همه چرخ‌ها ارائه شده است. لیست ویژگی‌های استاندارد بسیار بزرگ است، قیمت منطقی است و کیفیت کابین بالا است. اگر نماد سوزوکی را پوشانیده و به جای آن لوگوی فولکس واگن را ببینید، ممکن است فکر کنید که واقعاً در یک فولکس واگن قرار دارید.

نمای عقب

موتور و فنی سوزوکی کیزاشی

هر یک از مدل‌های سوزوکی کیزاشی سال 2013 توسط یک موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری با توان 185 اسب بخار و 180 پوند-فوت گشتاور نیرو دارند. مدل پایه فقط با گیربکس دستی شش سرعته و دنده جلویی عرضه می‌شود. سایر مدل‌ها دارای یک گیربکس اتوماتیک مداوم متغیر (CVT) هستند. دنده‌جلویی بر روی مدل‌های SE و Sport GTS اختیاری است و بر روی مدل Sport SLS استاندارد است.

نمای عقبی

کیزاشی با دنده دستی از صفر تا کیلومتر در ساعت در 8.3 ثانیه رسید، که معمولی برای یک خودروی کوچک است. با CVT، این زمان به 9.1 ثانیه کاهش می‌یابد، که برای خودروهای کوچک و متوسط معمولی است. مصرف سوخت با CVT و دیفرانسیل جلو 23 مایل در گالن شهر، 30 مایل در گالن برای جاده است. این امر ناامید کننده است بدون توجه به اینکه خودرویی با اندازه چه خودرویی را با کیزاشی مقایسه کنید.

قیمت سوزوکی کیزاشی

قیمت این خودرو 20 هزار دلار می‌باشد.

امکانات و ایمنی خودرو

هر کیزاشی 2013 از ترمزهای ضدقفل، کنترل ثبات و تراکش، هواکش‌های جلو و عقب و هواکش‌های سقفی کامل طولی بهره‌می‌برد. یک سیستم بهبودیافته کنترل ثبات با چرخ‌های همه‌جانبه اختیاری است.

موسسه ایمنی رانندگی به کیزاشی امتیاز بالاترین خود، خوب را برای محافظت در برابر ضربه جلویی و ضربه جانبی و دومین امتیاز خود، قابل قبول را در آزمون مقاومت سقف اختصاص داد. سوزوکی کیزاشی سال 2013 یک سدان خانواده‌ای در اندازه بین خودروهای کوچک و متوسط ​​است. این خودرو در مدل‌های پایه، SE، Sport GTS و Sport SLS عرضه می‌شود.

داخلی سوزوکی کیزاشی

کیزاشی دارای چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، یک گیربکس دستی تنها، تجهیزات برقی کامل، راه‌اندازی بدون کلید/ورودی، کنترل اتوماتیک دمای دوگانه، تهویه هوای عقب، کنترل سرعت، صندلی راننده با امکان تنظیم ارتفاع، فرمان تلسکوپی و قابل تنظیم ارتفاع، صندلی عقب تقسیم‌پذیر و سیستم صوتی با هفت بلندگو با پخش CD و رابط صوتی iPod/USB از جمله تجهیزات است.

مشکلات خودرو

با ورشکستگی کارخانه سازنده، آسان است که از سوزوکی کیزاشی مدل 2013 عبور کنید و به عنوان یک ماشین کوچک و بی‌عیب که هرگز فرصت داده نشده به یاد بیاورید. و بله، مشکلات دیگری نیز وجود دارد. این خودرو به مقدار کمی کوچک‌تر از رقبای خود است، بنابراین صندلی عقب دارای فضای پای کمتری نسبت به سدان‌های متوسط می‌باشد.

موتور خودرو

مصرف سوخت از موتور چهار سیلندر زیرمیانگین است. موتور اختیاری قدرتمندتری وجود ندارد. سیستم مسیریابی لمسی تازه‌ترین امکانات نمایش فناوری را در مقایسه با سیستم‌های پیشرفته رقبا ارائه نمی‌دهد. ما توصیه می‌کنیم از آن بگذریم و با کنترل‌های رادیویی استاندارد که به خوبی تنظیم شده‌اند، ادامه دهیم.

سوزوکی کیزاشی 2013 بدون شک کم ارزش ترین و نادیده گرفته شده ترین سدان سایز متوسط امسال است. متأسفانه، این خودروی فوق‌العاده‌ای است که به یک برند خودرویی مرده گره خورده است، زیرا سوزوکی تصمیم گرفته است که تجارت خود را به عنوان یک شرکت خودروسازی در ایالات متحده کنار بگذارد، اما گارانتی شما همچنان رعایت خواهد شد.

نکات مثبت

  • داخلی با کیفیت بالا
  • لیست ویژگی‌های استاندارد سخاوتمندانه
  • هندلینگ الهام گرفته شده
  • انتقال‌های پاسخگو
  • ترمزهای عالی
  • چهار چرخ متحرک
  • ارزش عالی

 

نکات منفی

  • توقف تولید
  • مصرف سوخت بالا
  • فضای پای کم

 

یک سیستم ناوبری صفحه لمسی یکپارچه به لیست گزینه ها برای سال 2013 اضافه شده است. این لیست گزینه ها نیز به همراه محتوای ویژگی های سطح تریم تغییر یافته است که منجر به موارد استاندارد اضافی می شود. برای رانندگانی که به دنبال جذابیت بیشتری از یک سدان خانواده‌ای هستند، سوزوکی کیزاشی باید رضایت بخش باشد. با داشتن ترکیب بسیاری از چسبندگی و فرمان به اندازه کافی سنگین، کیزاشی به راحتی می‌تواند بر روی جاده‌های پیچ‌تنگ رانندگی را تسلط دهد.

توانایی موتور چهار سیلندر کافی است، اگرچه مصرف سوخت آن در مقایسه با رقبای جدیدتر ناراضی‌کننده خواهد بود. دنده دستی با پسوند متغیر CVT برای رانندگان اولیه گاهی اوقات کمی تاریک به نظر می‌رسد، اما با استفاده بیشتر مفهوم‌پذیرتر می‌شود. برخلاف برخی از CVT‌های دیگر، CVT کیزاشی کار قابل توجهی را در حفظ قدرت بدون تأخیر یا صدای معمولی موتور به عهده می‌گیرد. دسته دنده‌ها برای رانندگان ورزشی‌تر که به کنترل بیشتری نیاز دارند، اضافه می‌شوند.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *