سوبارو کراس ترک 2023
متفرقه

بررسی سوبارو کراس ترک 2023: مشخصات فنی و قیمت

در دیلی تک به بررسی خودرو جدید سوبارو خواهیم پرداخت. با ظاهر سفیدپوش و لاستیک‌های ضخیم، سوبارو کراس ترک 2023 آماده برای ماجراجویی به نظر می‌آید، این یک خودرویی است که نقش یک شاسی‌بلند را ایفا می‌کند. این خودرو به موازات دیگر مدل‌های سوبارو، دارای چهار چرخ متحرک است.

سوبارو کراس ترک

طراحی تعلیق بلند آن ارتفاع کافی از زمین را فراهم می‌کند تا بتواند با جاده‌های خاکی پر از چاله و تپه‌های چمنی روبرو شود، بنابراین این مورد را هم در نظر داشته باشید. متأسفانه، موتور چهار سیلندر 2 لیتری ابتدایی خودرو بی‌نشاط است، به ویژه وقتی با گیربکس اتوماتیک متغیر CVT اختیاری ترکیب می‌شود؛ شش سرعته دستی نیز به صورت استاندارد در دسترس است.

کراس ترک 2023

موتور و فنی سوبارو کراس ترک 2023

موتور چهار سیلندر 152 اسب‌بخاری پایه‌ای سوبارو کراس ترک صدا زیادی ایجاد می‌کند اما تحرک کافی ندارد. همانطور که با بسیاری از رقباش مواجه می‌شود، رسیدن به سرعت بزرگراهی یک فرآیند خیلی کند است، بدون توجه به اینکه آیا شما گیربکس دستی استاندارد را انتخاب می‌کنید یا گیربکس اتوماتیک اختیاری را، مدل اتوماتیک 2 لیتری حدود 9 ثانیه طول کشید تا سرعت 100 کیلومتر در ساعت را برساند.

موتور سوبارو کراس ترک

از نظر کنترل‌پذیری، کراس ترک به دلیل فرمان با وزن مناسب و رانندگی آسان، تجربه رانندگی شهری را بسیار لذت‌بخش می‌کند. در مورد مدل هیبریدی با پلاگین، باید بدانید که شارژ کامل کردن آن تا پنج ساعت زمان می‌برد اگر به پریز 120 ولتی خانگی متصل شود؛ استفاده از پریز 240 ولتی این کار را در حدود دو ساعت ممکن می‌سازد.

داخلی و راحتی

داخلی سوبارو کراس ترک 2023 احساس ساده و مقاومی دارد که اولویت اجرای وظایف نسبت به ظاهر دارد. کمبود جذابیت در نسخه‌های ارزان‌تر کاملاً قابل قبول است. تلاش‌های ضعیف برای تزئین داخلی شامل بخش‌هایی از تزئینات کربن مصنوعی و دوخت‌های نارنجی بر روی صندلی‌ها هستند، اما جو کلی تاریک و خسته‌کننده می‌ماند.

صندوق عقب

با تاشو کردن صندلی‌های عقب تقسیم‌شونده فضای بار به طور قابل توجهی گسترش می‌یابد، اما صندلی‌های تاشو شده به ساختار کاملاً صافی برای کف بارگیری تبدیل نمی‌شوند. Crosstrek توانست با تاشو کردن صندلی‌های عقب، 19 چمدان حمل‌ونقل خود را جای دهد.

برای سال 2023، Subaru تصمیم به حداقل نگه‌داشتن تغییرات گرفته و تنها سطح تریم ویژه به عنوان تغییر و اصلاح ارائه کرده است. به نظر می‌رسد که زمان مناسبی برای آغاز نسل جدید Subaru Crosstrek مدل 2024 باشد. سازندگان خودرو معمولاً دوست دارند هر چهار تا شش سال یکبار تغییراتی در مدل‌ها ایجاد کنند، اگرچه میزان تغییرات ممکن است از به‌روزرسانی‌های ظاهری کم تا بازسازی‌های جامع در داخل، خارج و سیستم‌های مکانیکی متفاوت باشد.

نمای بغلی

قیمت سوبارو کراس ترک 2023

قیمت پایه خودرو 24 هزار دلار و قیمت Hybrid 38 هزار دلار می‌باشد.

نگاهی به تکنولوژی خودرو

با رانندگی نسبتاً آرام و صاف، کراس ترک راحتی در سفرهای طولانی را فراهم می‌کند. و با موتور 2.5 لیتری اختیاری، نویز کمتری در داخل کابین وجود دارد. هنوز هنگامی که گاز را فشار دهید، کمی صدا وجود دارد، اما صدای آن کمی خوش‌آهنگ‌تر از موتور استاندارد 2 لیتری است.

صندلی‌های جلو و عقب برای سفرهای طولانی به راحتی قابلیت یافته‌اند، حتی اگر کمی سفت باشند. اما اگر خود را در یک جاده مارپیچ بیابید، به سرعت خواهید فهمید که صندلی‌های جلو کمی در بخش تقویت‌کنندگی کمی ناتوان هستند. سیستم کنترل دما به راحتی قابل عمل است.

سوبارو سفید

کابین سوبارو کراس ترک بسیار کاربردی و خوب طراحی شده است. صفحه‌نمایش‌های با وضوح بالا فونت‌های بزرگ و ساختار منوی ساده‌ای دارند. ارتفاع بلند امکان ورود و خروج آسان از خودرو را فراهم می‌کند و دید بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. موقعیت رانندگی نیز خوب است، با تنظیمات زیادی از فرمان تلسکوپی و تله‌گرفی.

ویژگی‌های استاندارد از جمله Apple CarPlay و Android Auto به Crosstrek ورودی آسانی برای کاربران ماهر در فناوری ارائه می‌دهند. صفحه مرکزی واضح و جذاب است و کنترل‌های صوتی امکان تغییر اموری مانند ایستگاه رادیویی را با تغییرات کوچکی در زبان روزمره ممکن می‌کند.

ذخیره‌سازی داخلی کمی زیر متوسط است. پشت صندلی‌های عقب 20 فوت مکعب فضا وجود دارد یا 50 فوت مکعب زمانی که صندلی‌ها را تاشو می‌کنید. ذخیره‌سازی اشیاء کوچک تا حدودی محدود است، بنابراین باید خلاق باشید وقتی که قرار است اشیاء شخصی خود را ذخیره کنید. نصب صندلی کودک به دلیل باز شدن‌های در وسیع و سقف بلند بسیار آسان است.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *