تسلا مدل 3 2023
متفرقه

بررسی تسلا مدل 3 2023: مشخصات فنی و قیمت

به گزارش دیلی تک، تسلا مدل 3 2023 تجربه رانندگی کلی خوشایندی ارائه می‌دهد. مدل 3 را به افرادی که به دنبال اولین خودروی الکتریک خود هستند به راحتی توصیه می‌کنیم. این اتومبیل دارای داخلی فضایی، سفر راحت و ترکیب جذابی از کنترل دقیق و تسریع سریع است.

تسلا مدل 3
این اتومبیل تسلا کمیاب و سریع است و طراحی داخلی به نظر مدرن و با کیفیت می‌آید. دارای محدوده کافی و آسانی شارژ نیز از مزایای برجسته‌اش است. اگرچه کیفیت ساخت ممکن است کمی متغیر باشد، اما در نهایت Tesla Model 3 برای قیمت خود دارای مزایای زیادی است. تسلا مدل 3 ارزان و پرفروش‌ترین اتومبیل تسلا است. از زمان تولید اولین مدل این اتومبیل در سال 2017، به یک موفقیت بزرگ برای سازنده اتومبیل تبدیل شده و می‌توان آن را به راحتی به عنوان نقش اصلی برند تسلا در نظر گرفت.

تسلا 2023

با بیش از 300 مایل برد تقریبی ممکن، مدل 3 مناسب برای هر کسی است که نیاز به حرکت درون یک شهر بزرگ دارد و به دلیل شبکه شارژ سریع ملی تسلا قابلیت استفاده در سفرهای جاده‌ای بلندتر را نیز داراست. تسلا مدل 3 یک سدان چهار درب، جایگاه نشستن برای پنج نفر در مواقع ضیق، و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در داخل دارد. البته، این اتومبیل برقی است، اما وقتی به این شکل نوشته می‌شود، به نظر نمی‌آید که خیلی تاثیرگذار باشد. با این حال، مدل 3 یکی از مهم‌ترین اتومبیل‌های قرن حاضر می‌باشد.

نمای عقبی خودرو

این اتومبیل، ورودی مقرون به صرفه تسلا است، طراحی شده تا با پرفروش‌ترین خودروهای مانند ب‌ام‌و سری 3، آئودی A4 رقابت کند. مدل 3 در نسخه استاندارد به شما 5.8 ثانیه برای از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت، حداکثر سرعت 140 مایل در ساعت و برد ادعایی 305 مایل به وسیله WLTP بین دو سفر به یک شارژر سوپر عمومی یا جعبه شارژ دیواری خانه‌تان می‌دهد.

اطلاعات بیشتر از تسلا مدل 3 2023

تسلا عادت دارد که به نظر می‌آید بدون هیچ هشدار و با دلایلی ناگهانی تریم‌های مختلفی را ایجاد و از بازار بیرون بکشد، امروز در دسترس است، فردا ناپدید می‌شود. قیمت از مدت‌ها پیش از هدف میانگین 30 هزار پوندی دور شده است. این امر از ایجاد مانعی برای مدل 3 در تبدیل شدن به محبوب‌ترین اتومبیل الکتریکی بریتانیا در سال 2020 جلوگیری نکرد.

صندلی عقب

مانند تمام مدل‌های تسلا و بیشتر اتومبیل‌های الکتریکی، مدل 3 توسط یک توده از سلول‌های باتری لیتیوم-یون تغذیه می‌شود که در کف خودرو نصب شده است، جایی که بهترین محافظت در مقابل تصادف را دارند و به صورت کمی به افت مرکز گرائی کمک می‌کنند. این به معنای داشتن یک صندوق دوم در جلوی خودرو است که برای ذخیره کابل‌های شارژ کثیف بسیار مفید است.

داخلی تسلا مدل 3

احتمالاً قطعاتی از اینکه چه چیزی تسلا را جذاب می‌کند را در اینترنت شنیده‌اید. صفحه نمایش لمسی عظیم، محتوای جالبی مانند بازی‌ها و Netflix داخلی، و چیزهایی در مورد اینکه آنها قادر به رانندگی خودکار در حالی که شما در حال خوابیدن یا تماشای برنامه‌های تلویزیونی هستید.

فنی و موتور خودرو

همانطور که در اکثر اتومبیل‌های الکتریکی دیگر اتفاق می‌افتد، مدل 3 به سرعت، به صورت صاف و تقریباً بی‌صدا سرعت می‌گیرد، با موتور الکتریکی که از صفر شتاب قوی ارائه می‌دهد. و این اتومبیل سریع است در برخی از نسخه‌ها بسیار سریع، مدل Long Range با محرک پشتی و مدلی که ما تست کردیم، از صفر تا 100 را در 5.1 ثانیه حرکت می‌کند. مدل Performance مدل 3 در فقط 3.5 ثانیه حرکت می‌کند.

نمای جلو

مانند تمام مدل‌های تسلا، مدل 3 باتری خود را زیر کفرو می‌نهد که به مرکز گرانی کمک می‌کند. این باعث می‌شود تا با تغییر جهت به سرعت عمل کند و در پیچ‌ها حس ثبات داشته باشد. استیرینگ دقیق و با وزن مناسبی است و دارای سه تنظیم مختلف است که سطح تلاش استیرینگ را تنظیم می‌کنند. سواری به طور کلی سفت است بدون اینکه خشونت آمیز باشد؛ با این حال، بدون صدای موتور بنزینی، صدای زیادی از صفحه راهنما در داخل کابین شنیده می‌شود زیرا لاستیک‌ها بر روی عیوب جاده می‌زنند و بر روی نقص‌های سطح جاده می‌پیچد و می‌لغزد.

قیمت تسلا مدل 3 2023 از 40 هزار دلار شروع و تا 54 هزار دلار ادامه دارد.

منبع: تهیه شده در تحریریه دیلی تک

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *