ساعت پخش سریال خانواده کیم چی
متفرقه

ساعت پخش سریال خانواده کیم چی از شبکه تماشا

زمان پخش خانواده کیم چی + تکرار

ساعت پخش سریال خانواده کیم چی از شبکه تماشا را برای شما بازدیدکنندگان سایت دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال خانواده کیمچی، یک اثر درام، عاشقانه کره‌ای به کارگردانی پارک چان هونگ است که در سال 2011 از JTBC پخش شده است. در این سریال سونگ ایل گوک بازیگر نقش جومونگ، پارک جین هی و لی مین یانگ به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال داستان جوانی خلافکار به نام گی هو ته است که روزی به یک رستوران می‌رود و احساس می‌کند که این مکان برایش آشناست. پس از مدتی متوجه می‌شود که دوران کودکی‌اش را در این محل گذرانده است. با این باور که ممکن است فرزند صاحبان رستوران باشد، تصمیم می‌گیرد هویت واقعی خود را بیابد.

زمان پخش سریال خانواده کیمچی

در طول این مسیر، او با صاحبان رستوران، سایر کارکنان، مشتریان قدیمی و دوستان جدیدی که به دایره ارتباطاتش اضافه می‌شوند، تعامل برقرار می‌کند. هرکدام از این افراد در جهت اهداف شخصی خود تلاش می‌کنند، اما همگی از طریق تقسیم غذا و حمایت متقابل، گرما و حس خانواده را تجربه می‌کنند. این روابط باعث می‌شود که رستوران به محلی برای یافتن هویت، هدف و تعلق خاطر برای همه تبدیل شود.

همچنین بخوانید: جدول پخش شبکه تماشا

خلاصه داستان و نقد و بررسی

بازیگری در این سریال فوق‌العاده بود. من سریال خانواده کیم چی را به خاطر یکی از بازیگران محبوبم، سونگ ایل گوک، تماشا کردم. خیلی خوب بود که او را در نقشی سبک‌تر و بدون خشونت دیدم و همچنان مثل همیشه خوش‌تیپ بود. او شکننده، آسیب‌پذیر، گمشده، گیج، اما بسیار خوش‌قلب بود. پارک جین هی، بازیگر کهنه‌کار، در نقش اف‌لی‌آی با لی مین یانگ که نقش خواهر بزرگ‌ترش را بازی می‌کرد، به همان اندازه زیبا و عالی بود. بازیگر کیم یانگ هون که وارث ثروتمند HanDol Foods بود، بسیار خونسرد به نظر می‌رسید، اما در پایان، شکنندگی او را نیز دوست داشتم.

عکس سونگ ایل گوک

تمام شخصیت‌های فرعی فوق‌العاده بودند و باعث شدند در بسیاری از قسمت‌ها اشک بریزم. به طور کلی، من داستان را دوست داشتم و پایان آرام، شیرین و مثبتی داشت. این یک سریال خانوادگی فوق‌العاده بود که کیمچی را با شکوه تمام جشن گرفت! بازیگران مهارت‌های آشپزی خود را نشان دادند و داستان‌هایی درباره مواد تشکیل‌دهنده انواع کیمچی که از ابتدا تهیه می‌کردند، بیان کردند. عنوان سریال کاملاً مناسب بود زیرا 50 درصد از سریال در آشپزخانه یا در فضای باز در هوای سرد، در حال آماده‌سازی مواد انجام می‌شد.

سریال خانواده کیم چی چند قسمت است؟

سریال کره‌ای خانواده کیم چی در 24 قسمت 70 دقیقه‌ای به صورت اورجینال تولید شده است. این سریال احتمالا در قالب 33 قسمت از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

سریال خانواده کیم چی

ساعت پخش سریال خانواده کیمچی از شبکه تماشا

پخش سریال خانواده کیم چی از شبکه تماشا آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه تماشا در سال 1403 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش خانواده کیم چی در سال 1403 به این ترتیب است:

  • زمان پخش: ساعت 20:30

  • زمان تکرار: روز بعد ساعت 06:30 و 12:30

نظرات
  1. بابک بیات
    0
    0

    به به

    0
    0

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *