ساعت پخش سریال ژن جنایت
متفرقه

ساعت پخش سریال ژن جنایت در سال 1403

زمان پخش ژن جنایت + تکرار

ساعت پخش سریال ژن جنایت از شبکه تماشا را برای شما بازدیدکنندگان سایت دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال ژن جنایت Criminal Code، یک اثر اکشن، جنایی برزیلی به کارگردانی هیتور دالیا است که در سال 2023 از نتفلیکس پخش شده است. در این سریال میو جین کینگز، رومولو براگا و پدرو کیتانو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال ژن جنایت

داستان سریال در منطقه‌ای در مرز پاراگوئه و برزیل می‌گذرد، منطقه‌ای با نرخ جرم و جنایت بالا، اگرچه به صراحت به عنوان بر اساس یک داستان واقعی تبلیغ نشده است، اما موضوع اصلی دزدی‌های بانکی که شامل افراد حرفه‌ای با سلاح‌های کالیبر بالا می‌شود، در برزیل یک واقعیت است. سریال ژن جنایت با بازی و اکشن خوب، به عنوان یک سریال خوب عمل کرده و نگاهی اجمالی به موقعیت‌های پیچیده در مرزهای آمریکای لاتین دارد.

مطلب پیشنهادی: ساعت پخش سریال خانواده کیم چی

خلاصه داستان و نقد و بررسی

اول از همه، برای خارجی‌ها باید بگویم که رخدادهای سریال به طرز قابل توجهی با زندگی روزمره مردم برزیل همخوانی دارد. برزیل کشوری بزرگ است که جنایت در آن رواج دارد. چند سال پیش، روشی جدید از جرم و جنایت پدیدار شد که در آن در یک روز خاص، جنایتکاران، فروشندگان مواد مخدر، افسران پلیس فاسد و مزدوران مسلح به شدت به یک شهر حمله کرده و کنترل کامل آن را به دست می‌گیرند. هیچ امکانی برای مقاومت وجود ندارد؛ غیرنظامیان به خودروها بسته می‌شوند، افسران پلیس اعدام می‌شوند و شهر کاملاً بسته می‌شود.

این توضیحات برای این است که از بیرون، شاید این داستان‌ها خیالی به نظر برسد، اما واقعیت بسیار تلخ‌تر از آنچه در سریال نشان داده می‌شود. صادقانه بگویم، نمی‌توانم نقدهای منفی درباره این سریال را درک کنم. اگرچه این بهترین سریالی نیست که تاکنون دیده‌ام، اما قطعاً بدترین هم نیست. به نظر من، سرعت روایت بسیار بالا است و طرح آن نسبت به سایر فیلم‌ها و سریال‌های مشابه متفاوت است، که همین امر تماشای آن را لذت‌بخش می‌کند.

زمان پخش سریال ژن جنایت

سریال ژن جنایت چند قسمت است؟

سریال ژن جنایت در 8 قسمت 60 دقیقه‌ای به صورت اورجینال تولید شده است.

ساعت پخش سریال ژن جنایت از شبکه تماشا

پخش سریال ژن جنایت از شبکه تماشا آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه تماشا در سال 1403 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش ژن جنایت در سال 1403 به این ترتیب است:

  • زمان پخش: ساعت 22:30

  • زمان تکرار: روز بعد ساعت 03:30 و 10:30 و 16:30

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *